fredag 13 mars 2009

Personer kring mig

Tja

Tänkt på vissa personer kring mig på senaste tiden.
Kommit fram till att vissa vill man inte ha kvar i sin närhet, och andra försvinner fast man gör allt för att det inte ska bli så.

Jag vill inte ha ohyfsade, eller otacksamma personer i min närvaro. Och vissa av dem fattar inte ens att man inte vill ha dem där heller! Blir så less...

Sen de som försvinner. De ger ingen anledning utan man slutar bara umgås mindre och mindre...man frågar vad som är fel och då får man som svar inget. Blir så less...

Tvungen att ventilera lite


Dagens ros till min fina Lina som gav mig massage på en salong i födelsedagspresent!

1 kommentar:

Lina sa...

Aw sötis. Du är värd så mycket mer än det ska du veta. <3 Du är värd mycket mer än vad jag någonsin kan ge dig. Tycker du alltid hamnar i klämda situationer o bli dissad/eller sparkad på. Förstår inte varför då du är en så himla fin människa på alla sätt o vis. Orättvist, men jag finns alltid vid din sida då det känns tufft, det vet du älskling.