lördag 4 april 2009

Dumma bekanta

Alltså vad fan är det för fel på folk egentligen?

Vissa kräver så jävla mycket tillbaka när det gäller tjänster och gentjänster. I stil med att jag ber någon att köpa cola när dem är på väg till mig ändå, i gentjänst förväntar dem sig att jag ska slava i åtskilliga helgdagar med något de ber om. Hur fan går det jämnt ut?

Det finns gränser tycker jag för vad man kan förvänta sig i retur för vissa saker tycker jag. Jag ställer gärna upp på att hjälpa folk. Fast inte när dem kräver för jävla mycket...

Den värsta sorten är den som självmant ställer upp fast man inte bett om det. Typ nästan tränger sig på och säger att det är lugnt att de ställer upp. Sen får man krav på världens gentjänst tillbaka. Jag gillar det inte alls!

Ska nog ta och rensa upp bland folk jag känner eller iaf reda ut var man står så att dem förstår. För som det är nu så orkar jag inte med sån skit. Klarar mig hellre själv då, än har massa funtade personer som inte fattar bättre efter mig.
Låter bilden tala för sig själva!

3 kommentarer:

Patric sa...

Shit. Du verkar känna många idioter du. XD Sånna säger man bara "YOU'RE OUT!"(som Heidi Klum i Project Runway) till! :') Orka samla på skräpmänniskor.

Genocide sa...

Skall passa på att göra det med skön tysk brytning också=)

Lina sa...

Hahaha! Kan se det framför mig :'D