söndag 8 februari 2009

Nya tag..kanske?=)

Gott folk...

Jag har inte skrivit på ett bra tag för att jag helt enkelt inte orkatXD

Det har hänt lite diverse saker på den tiden som gått. Jag har spenderat min jul i Boden och hade det jättemysigt där med all snö och goda vänner samt Linas familj. Nyår firades i Malmö med min syster och hennes familj samt våra vänner. Jag lyckades bjuda på en god middag och sköt raketer med förstånd...till skillnad från min systers kille=)

Jag och Lina har fixat och trixat med lägenheten lite då och då. Har tagit ner skabb persiennerna i köket och sovrummet. I sovrummet hänger där numera rullgardin och fönsterna har fått sig en tvätt, So fresh and so clean! Och kronan på verket...en splajs ny soffa!

Vi har nu lite småsaker kvar men det får vi ta som det kommer. Ska försöka hänga upp våra snygga tavlor nu i veckan, både sovrummet och vardagsrummet.

Tills vidare!

Inga kommentarer: