söndag 15 februari 2009

Revolutionen är här

Kom nyligen hem från bio och OMFG...

Vi har haft en underbar lördag den 14feb/alla hjärtans dag.
Jag och min kära Lina har bakat, lagat god mat och avslutade kvällen med myspys bio.
Det blev Bolt i 3D!

Vi glider in i salongen, slår oss till ro och tar på oss dem apfula brillorna precis som Arnold i Terminator filmerna!

Dem rullar lite trailers i 3D och jag kommer nästan. Saker flyger mot mig och man duckar nästan i biostolarna. Jag vill greppa tag om en ficklampa men drar tillbaka armen ner i stolen för att inte skämma ut mig.

Jag rekommenderar ALLA att se en 3D film. För att nu har vi fan teknologin igen som gör att folk kan jubla ut ett lika stort "WOW" som de som såg på TV för första gången flera år sedan!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. Imorrn är det Airsoft dags!

Hojj!

Inga kommentarer: