söndag 16 november 2008

Gjuuut

Vaknade sent...fan va niiice.

Sitter och äter spaghetti från gårdagen, lyssnar på Creedence clearwater revival och det pissregnar ute. Satan va mysigt!

Imorgon kommer lina och jag ska hinna med en jävla massa här hemma. Kommer nog gå bra ska ni se!

Kom att tänka på en sak, varför visar dem bara skit på tv på dagarna? Ja vafan på kvällen också för den delen. Finns det verkligen inget bättre? God damn 500 repriser av samma skit som var lika dåligt förra veckan. Skärp er! Så mycket pengar som tv kanaler får in och ändå är det skit?

Vafan ge mig pengarna så kan jag spendera det på vettigare saker som tex airsoft!


Pööce

3 kommentarer:

Lina sa...

:) ... Viktiga saker är inte airsoft. Det är fönsterbrädor, persienner o gardinner.. pucksmuck^^

Patric sa...

Jag håller med Lina! Airsoft är inte viktiga saker... Det är viktigt att lösa världshungern!

Haha, ne. ^^ Just kidding. :'D

Genocide sa...

kansek inte überviktigt, MEN...viktigare än att slösa pengar på repriser. det var min poäng iaf. sen finns det vikitagre än airsoft också