torsdag 13 november 2008

Lukten av rättvisa

Tjenixen!

En lite lagom stressig dag på jobbet. Jag hann med iaf med vad som skulle göras. Jag trivs bra med att jobba där. Min närmsta arbetskollega Jakob är sjysst som bara den och väldigt tålmodig som orkar med mig=)

Min gode vän Rasmus, som kom hem igår från Tyskland, hälsade på mig idag. Vi hade stämmt träff och skulle besöka en ny airsoft butik idag. Till min överraskning så hade han fått med sig inte ett men TVÅ flak Pepsi twist som jag längtat efter sååå mycket! (Tack Rasmus). Ungefär sammtidigt som Ramus kom hem till mig så kom även Flax(Ännu en vän till mig).

Det bar av till butiken i Malmös ände. På vägen dit så hoppar ett par snorungar på bussen och sätter sig bakom oss, dunkar i sätena och för allmänt liv.....fan va jag hatar sånna människor...jag vet att alla som läser detta har vatt med om sådana snorungar som bara ska avrättas!

Iaf, Vi går av bussen och på väg till butiken disskuterar vi snorungarna och störde oss allmänt på att ingen gjorde något(Orka liksom...) Efter handlandet stack vi o käkade....nu kommer det bästa! På väg ut från restaurangen(ett par tmmar efter vi givk av bussen) så ser vi hur samma jävla ungar arresteras av polisen för nått jävla korkat dem lyckats göra! Att se dem sittandes där bak gråtandes i piketbilen var dagens lyckligaste moment...fy fan va vi började storle!

Lukten av rättvisa,...lite sött...lite "nybakta bullar doft"....luktar som seger....Fakking kids!

Godnatt på er!

Inga kommentarer: