onsdag 12 november 2008

Klia huvet...

Tjena!

Kom hem nyligen från jobbet och satte mig ner. Rätt så seg i skallen men det går nog bra ändå:P
Ska väl snart ge mig itu med att lägga golvlister här hemma. Lina gjorde ett grymt bra arbete med att betsa dem så nu är det väl min tur att lägga dem lika bra!

På tal om Lina så saknar jag henne mycket. Ja, det har inte gått länge och hon kommer hem snart men det är en vanesak att ha henne här hemma när jag kommer hem!

Har lite stora beslut framför mig och är inte 100 på vad jag ska göra...Det jag vet mest är att jag vill ha min julledighet....NU!

Ps: körde tummen i en sylvass fräs idag, snacka om att det rann blod.

En liten uppdatering såhär på kvallskvisten...nu är skitsågen från Kina sönder! Fan kan dem jävla barnarbetarna inte göra nånting rätt?? Jag fattar att den var billig men kom igen! Jag hann såga 4 bitar sen blev den sne och ena skruven knäcktes!....nu måste jag fixa en ny....

Ha det gott

1 kommentar:

Lina sa...

tack tack! Det var jobbigt att måla alla dom där, men resultatet blev ju bra :D

Du är så dutti som lägger lister sötis. Blir så kär!